30.08.2012r [Czwartek] Podwieczorek

Przeglądając blogi, złapałam inspirację na kluski leniwe.

Już rozrobiłam ciasto i bummm przyszedł brat z mamą, wygłodniali jak zawsze - za mało ciasta na kluseczki dla wszystkich, dodałam wody zrobiłam placuszki!

Placuszki kokosowe otrębuszki




Skład na 3 placki:
3 łyżki wody
1 łyżka mąki
2 łyżki otrąb pszennych
łyżeczka cukru
2 g wiórek kokosowych
50g gruszki
80g serka allmette





Praży się placki na suchej patelni - smakują rewelacyjnie. Uwaga: Nie są sycące!





Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. taak, 99% moich śniadań to śniadania na słodko :)

    placuszki kokosowe, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z rana potrzebuje chyba takiej dawki slodkich smakow :D za to kolacja i obiad najczesciej tez - na wytrawnie :) miesko, makarony, warzywa itd :)

    oo, gofry, pycha! nawet takie z torebki!:) wiadomo, takie domowe najlepsze, ale i takie kiedys sobie zrobisz!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)