Domowy Fast Food - Śniadanie z Royal Brand

Wiecie ile kcal ma zwykły hamburger w mc donaldzie?

Otóż:
Hamburger - porcja: 245 kcal
Cheesburger - 294
McRoyal - 512
Big Mac - 486

Pięknie prawda?

A co jak na diecie zachce się tak bardzo jakiego fastfooda? Trzeba zrobić go samem! Odchudzić do granic możliwości i zjeść rano!

Moja propozycja na takowy posiłek:







Składniki (na 5 porcji - dla całej rodziny wyszło)
  • 100g piersi z kurczaka
  • 1 jajko
  • 5 kajzerek
  • Włoszczyzna pocięta w paski i podduszona jak na rybę po grecku.
  • Cebulka - ja wzięłam w płatkach od Royal Brand - Zamiast tej niezdrowej prażonej.
  • Łyżka otrąb
  • Papirusy do kurczaka.

Przygotowanie:

Mięsko kroimy w drobniutką kosteczkę, dodajemy jajko i podduszone warzywa aby na końcu dosypać łyżkę otrąb. Na papirusach formujemy płaskie kotleciki i przygotowujemy wg przepisu z opakowania, czyli na suchej patelni smażymy po 5 min z każdej strony. Gdy mięsko mamy już po obróbce termicznej, odkładamy na talerzyk. Kroimy bułki na pół, wkładamy ulubione warzywa, ja dałam ogórek, pomidor, rzodkiewka i pyszną cebulkę w płatkach. Dodajemy Ketchup i musztardę. Z majonezu proszę zrezygnować jeśli jesteś na diecie.

Bułeczki można wsadzić wcześniej do pieca na chwilę, aby były chrupiące, jak kto lubi. 

Smakuje rewelacyjnie, chyba lepiej niż taki z mcdonaldca. Jest o niebo zdrowszy i wiesz z czego jest. 

Kaloryczność: Na 5 bułek - 1000kcal, na jedną - 200 kcal

Syci bardzo, smakuje jeszcze bardziej. 

O cebulce Royal Brand:




Czyściutko zrobiona, idealnie pasująca do tego dania. Świetna alternatywa dla tuczącej cebuli prażonej. W smaku wyrazista, lekko słodkawa ale to typowe dla cebuli. Piękny kolor zachęca do dosypywania jej do każdego możliwego dania. Dla mnie to bomba, uwielbiam smak cebuli, zarówno tej na surowo, jak i przetworzonej. Ta przetworzona na ogół jest napompowana sztucznie kaloriami przez obróbkę termiczną w tłuszczu. Firma Royal Brad zaproponowała alternatywę - według mnie to strzał w dziesiątkę, jedyne co mogę powiedzieć: DZIĘKUJĘ! :)

O cebulce więcej przeczytacie tutaj: http://www.royal-brand.pl/podstrony/export.html








Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)