Gotowana kukurydza.

Jesień do nas zaczyna zaglądać już oficjalnie, także czas na kukurydze. Mnie osobiście bardzo irytuje to, że jest taka twarda po ugotowaniu a w sklepach mięciutka.

Sekret tkwi w gotowaniu. Trzeba ją gotować od 7 do 10 minut - nie dłużej bo twardnieje. Oczywiście jeśli kupimy starą kukurydzę, to i czas gotowania nie pomoże.

Ja moją - po gotowaniu 7 minutowym - podsmażyłam na odrobinie masła.

Cała kolba: 180 kcal



Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Kukurydzę mogłabym jeść naokrągło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ją:) ja przyrządzam ją w parowarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo trzeba w parowarze gotować? :) Mam parowar, chcę się przerzucić na gotowanie na parze, ale bardzo mało wiem o tym cudeńku.

      Usuń
  3. Uwielbiam kukurydzę. Ale jeszcze nigdy nie próbowałam po ugotowaniu smażyć jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest to! Pysznie u Ciebie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)