Konkurs

Witam Was serdecznie!

Jakiś czas temu obiecywałam konkurs, musiałam pomyśleć, zastanowić się... Poszperać i mam przyjemność ogłosić Orcionkurs! :)

Regulamin:
1. Organizatorem i fundatorem nagrody jestem ja - Orcia!
2. Udział w konkursie mogą wziąć osoby, które posiadają bloga.
3. Zgłoszenia w konkursie można nadsyłać do 1.10.2012 do godziny 11:00
4. Zgłoszenie w konkursie to komentarz pod tym postem, z rozwiązanym zadaniem konkursowym. W zgłoszeniu, bardzo proszę podać adres e-mailowy.
5. Osoba, która wygra zostanie poinformowana o tym drogą e-mailową w przeciągu 5 dni od daty zakończenia czasu na publikowanie zgłoszeń.
6. Nagrodą w konkursie jest paczka "przydasiowych" przeczy ode mnie.
7. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.


Zadanie konkursowe:

Mając następujace składniki:
Ryż, pomidory, marchewka, cukinia, pierś z kurczaka, pieczarka, szynka, łyżka oleju, ser feta, woda, przyprawy + 1 dowolnie wybrany przez ciebie - wymyśl/ugotuj przepis na pyszną potrawę - bez różnicy na jaką porę dnia! :) Nie trzeba wykorzystywać wszystkich składników.

Mam nadzieje, że zadanie Wam się spodoba. Będzie mi bardzo miło jeśli na swoim blogu wstawicie baner z linkiem do mojego konkursu.


Super by było - jakby w zgłoszenia pojawiły się linki do proponowanych przez Was przepisów - nie jest to warunek konieczny! :)






Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Mam pomysła ;) Do 01.10. powinnam zdążyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dobrze zrozumiałam zasady to moja propozycja to pasztet z cukinii
    http://ilovecooking92.blogspot.com/2012/08/pasztet-z-cukinii.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukinia faszerowana
    http://ilovecooking92.blogspot.com/2012/08/cukinia-faszerowana-mieskiem-mielonym.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się nadaje! A wygląda mega apetycznie! :)

      Usuń
  4. Hm, hm, niech pomyślę... Jest moja ukochana feta, więc na pewno da się upitrasić coś pysznego:) Niech pomyślę...
    Rozgrzewam olej, wrzucam posiekany czosnek (składnik dodatkowy), gdy się zrumieni wkładam pierś kurczaka (nieduże kawałki, ok. 2cm), kilka pokrojonych pieczarek, 1 marchewkę pokrojoną w półplasterki i smażę kilka minut mieszając od czasu do czasu. Dodaję kawałeczki cukinii i wlewam trochę gorącej wody, duszę pod przykryciem. 2 pomidory sparzam wrzątkiem, miksuję i wlewam do pozostałych składników (gdy już będą prawie miękkie). Smażę chwilę bez przykrycia by odparował nadmiar wody. Doprawiam do smaku. Na koniec posypuję pokruszoną fetą. Można podać z ryżem:)
    Taka jest moja propozycja:)
    Chętnie dodałabym baner na mojego bloga, ale nie umiem, gdy nie mam do banera kodu html (próbowałam wklejać zdjęcie z przekierowaniem na stronę,ale niestety nie działa)
    Mój adres: dan155@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryż, pomidory, marchewka, cukinia, pierś z kurczaka, pieczarka, szynka, łyżka oleju, ser feta, woda, przyprawy + 1 dowolnie wybrany przez ciebie - wymyśl/ugotuj przepis na pyszną potrawę - bez różnicy na jaką porę dnia! :) Nie trzeba wykorzystywać wszystkich składników.
    Tak więc ja proponuje zrobić:
    Pierś kurczaka usmażyć na łyżce oleju z solą i pieprzem (coś a`la panierka :D). Ryż ugotować na wodzie . Pomidory, cukinie, ser feta i odrobina szynki oraz papryka pokroić na sałakę . Podawać wszystko razem . :)
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja proponuję ugotować ryż i polać go sosem z pomidora przegotowanego, pokrojonej marchewki, pieczarek, można dodać paprykę. Pierś z kurczaka smażymy na łyżce oleju i kroimy na malutkie kawałki, które też dodajemy. Całość solimy, pieprzymy, możemy dodać bazylię, jakieś przyprawy do smaku :)

    email bookandcooking@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)