Kopytka

Dziś na śniadanie wczorajsze kopytka z surówką z pomidorka (w sumie nie wiem czy surówką czy sałatką - ale mniejsza z tym).

Składniki na kopytka:
70% ziemniaków
25% mąki pszennej
5% mąki ziemniaczanej
Jajko 

Mi wyszło w 100g kopytek 125 kcal


Skład na surówkę:
Pół pomidorka
10g fety
10g kukurydzy z puszki
odrobina papryki czerwonej - już nie ważyłam - śladowe ilości.

Surówka 25kcal



Z racji, że kopytka są odsmażone na pół łyżeczki tłuszczu do kaloryczności doliczam 20 kcal

Całość: 170 kcal


  • Smak: 8/10
  • Pracochłonność: 7/10
  • Czas przygotowania: 9/10 (jeśli są ugotowane wcześniej kopytka)
  • Koszt: 10/10 


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. O, uwielbiam kopytka :D Już jako mała dziewczynka wykrajałam je i niecierpliwie czekałam, aż się ugotują i dostanę porcję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)