Odchudzona pizza

Dziś na obiad moja ukochana potrawa:

Pizza


Ciasto wg mojego przepisu:

Ciasto na 7 porcji:
200mln ciepłej wody
400g mąki - najlepsza razowa - ja nie miałam, użyłam zwykłej :P
100g otrąb
łyżeczka cukru i szczypta soli
No i drożdże ja daje instant - całą saszetkę. 

Zagniatam na ciasto. Całość ma wagę około 720g.
Dzielę na porcje po 100g 

Kaloryczność całości: 1796

Jedna 100g porcja - 256 kcal 

Można śmiało mrozić. Dla mnie to baza do wielu rzeczy.

NA wierzch położone:
15g mozarelli
10g szynki z indyka
20g pomidora
5g pieczarki
5 g cebulki
troszkę papryki 

Wierzch ma: 50 kcal

Całość: 306kcal



  • Smak: 8/10
  • Sytość po porcji: 7,5/10
  • Koszt przygotowania: 8/10
  • Szybkość przygotowania: 6/10
  • Pracochłonność: 9/10 (pod warunkiem, że mamy mrożone ciasto)


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Pycha, ja dziś robię zapiekankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odchudzone pizze są najlepsze, zaspokajają pragnienie i tak nie tuczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można, można :) Chociaż trochę, to akurat była full wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Mogę się poczęstować?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam już tego opakowania, ale jak tylko będę miała okazję to sprawdzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pizzę uwielbiam a na Twoją chętnie się skuszę, poproszę kawałeczek!

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam! chętnie bym skosztowała kawałek takiej...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)