Placki z granoli

Troszkę późna pora jak na pisanie o śniadaniu, ale co mi tak ;)

Dziś zrobiłam placuszki na bazie Granoli orzechowej.

Składniki:

20g granoli orzechowej
50g jogurtu greckiego light
10g otrębów pszennych
1 jajko

Wszystko razem mieszamy, i prażymy na suchej rozgrzanej patelni formując małe placuszki.

Z produktów powyżej wyszła mi: 160 kcal
Wyszły mi 2 porcje, na moim talerzyku 80 kcal + 30 kcal za przecier winogronowy = 120 kcal


  • Smak: 6/10
  • Szybkość przygotowania: 10/10
  • Pracochłonność: 10/10
  • Kaloryczność: 10/10
  • Koszt: 8/10
UWAGA: Bardzo łatwo się przypala!!!!


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Z granoli? Wow, nigdy bym na to nie wpadła. Muszę wykorzystać ten pomysł, bo coś czuję, że takie placki są dobre... :) Z tym, że chyba dodam mąki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)