Maszynka do makaronu - Mango

Z racji, że dziś mam mega leniwy dzień. Nie chce mi się gotować, wciągnęła 40% czekolady i Princesse kokosową przez co nie mam czym Was raczyć na blogu, postanowiłam napisać recenzję sprzętu, który dostałam na gwiazdkę.

Maszynka do makaronu zakupiona w Mango.pl

Zdjęcie pochodzi ze strony producenta.


Kuszona reklamami w niedzielnym porannym paśmie telewizyjnym, jęczałam mojemu mikołajowi, że chcę to pod choinkę i dostałam.

Jakie wielkie było moje rozczarowanie gdy wzięłam się za robienie makaronu.

1. Przepis podany przez producenta jest kiepski. Makaron się lepi i wychodzi klucha.
2. Gdy zmodyfikowałam przepis tak aby makaron był ok, to podczas procesu wytwórczego maszynka najnormalniej na świecie się połamały, buczało, churchlało i nie chciało wyjść.
3. Mycie elementów plastikowych to koszmar, mają dużo zakamarków gdzie zbiera się ciasto.
4. Maszynka stoi i zbiera kurz.

Produktu nie polecam.

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)