Odżywianie kobiet w wieku 30+ - Certyfikat

Wczoraj wspominałam o tym, że Margaretka rozdaje kody do kursu dotyczącego odżywiania, wzięłam udział, dostałam kod.

Tutaj Margaretka rozdaje kody


Wzięłam szybko się za kurs, poniżej certyfikat. Kurs może nie jest bardzo odkrywczy, było w nim parę zagadnień, o których nie wiedziałam wcześniej. Znalazłam jeden błąd merytoryczny, odnośnie tętna ćwiczącego. Jest to sprawa bardzo indywidualna i nie prawdą jest, że wysiłkowe powinno dochodzić do 120. 

Natomiast bardzo chętnie odświeżyłam sobie informację, które gdzieś już miałam. Szkoda, że blok poświęcony przykładowemu jadłospisowi został tak bardzo okrojony, można przecież wspomnieć jak budować prawidłowe menu, ile dziennie potrzebujemy jakich składników, jak dokładnie rozplanować rozkład jazdy. 

A poniżej mój certyfikat ukończenia kursu:


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)