Plany i "podpatrujki" kulinarne!

Rano napatrzyłam się na przepisy na durszlak.pl, przez co chciałam dziś zrobić dwa z podanych przez Was. Jeden odpadł, nie mam odpowiedniej foremki, ale za to 2 zrobię! Jak jam Ci ORCIA!

Dobra przepis pochodzi z bloga: http://frambuesa4.blogspot.com/2013/03/kiwi-banan.html#comment-form

Mam nadzieje, ze wyjdzie mi tak ładny jak Autorce bloga!

Póki co pognałam do sklepu po zakupy!

Dziś też jeszcze można się spodziewać wpisu z przepisem na kapustę z grochem, wykorzystuję ostatnie dni zimy! :)


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)