Coś na ząb - owsianka jabłko i cynamon.

Na wstępie pragnę podkreślić, że nie lubię owsianki! Natomiast ta była całkiem okey.

Generalnie, troszkę za słodka jak na moje standardy i za duża porcja. Konsystencja po 3 minutach całkiem okey, zjadliwa. Bardzo wyczuwalny smak jabłka i cynamonu.

W mojej ocenie 7/10.
Kaloryczność: troszkę ponad 200kcal na porcję
Zasyca.




Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię ich owsianki na śniadanie jeść. Zawsze mnie zapychają i długo nie musze po nich po nic sięgać. Smakowo są przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka jak najbardziej ale nie lubię tych gotowych mieszanek - o nie ...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)