Jaglanka na słodko

Do dziś nie lubiłam kaszy jaglanej. Z racji, że do obiadu ugotowałam za dużo, to postanowiłam mamie zrobić  mały deserek.

Wykorzystałam:

  • 2 łyżki serka homogenizowanego
  • trochę kaszy jaglanej od firmy Kupiec
  • jednego pomarańcza
  • bitą śmietanę w spreju


Ożeście! Jakie to pyszne było! Mój indyjski obiad mi smakował i przekonał do kaszy jaglanej, ale ta zrobiona na słodko, zupełnie zawróciła mi w głowie. Dziubnęłam tylko troszkę z talerzyka, bo to nie moja porcja była. Natomiast obie zakochałyśmy się w tym daniu. I powiem, że wniosek był taki: MOŻNA KUPOWAĆ!



Tym o to postem, skończyłam serię testów dla firmy Kupiec. Wniosek z nich jest taki, że są to produkty godne polecenia. Z wielkiej paki nie zupełnie smakowała mi tylko Owsianka w 3 minuty, reszta była pyszna, zdrowa i pożywna. Dlatego zachęcam do sięgania własnie po produkty z logiem Kupca.




Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. mniam :)

    ja z mojej strony jeżeli chodzi o kasze jaglaną na słodko mogę polecić BABECZKI JAGLANE Z MUSEM TRUSKAWKOWYM
    http://papryczkaa.blogspot.com/2013/04/5-kwietnia-dniem-marchewki.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaglanka na słodko *-* uwielbiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, była cudowna. Nowe odkrycie dla mnie. Coś zupełnie innego! <3

      Usuń
  3. To lubię- kasza jaglana na słodko! Jako dziecko jadłam dość często z cukrem lub powidłami gotowaną na mleku, teraz niestety już rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz jadłam na słodko i zakochała się!

      Usuń
  4. Uwielbiam kaszę jaglaną z serkiem i jeszcze ta pomarańcza...PYCHA:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)