Kupiec - Kasza manna z malinami.

Testowanie z Kupcem.

Z racji, że w nocy byłam na maratonie filmowym. Przyszłam rano ledwo żywa, chciałam szybkiego śniadania. Idealnie sprawdziła się błyskawiczna kaszka manna z malinami od Kupiec.pl.

W smaku subtelna, delikatna. Dużo lepsza niż owsianka w 5 minut. Może troszeczkę za mało wyrazista, ale sprawę załatwiłam mrożonymi jagodami. Cudowne połączenie. Myślę, że jest to dobre rozwiązanie dla wszystkich zabieganych kobiet, lubiące mleczne, lekkie śniadania.

Z jagodami dodanymi przeze mnie.


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)