Libster blog u Orci

Oż jak ja się zastanawiałam co to jest?! Wujek google jak zawsze dał radę wszystko wyjaśnić.

Jest to nic innego jak wyróżnienie blogerów dla blogerów za kawał dobrej roboty!

Za wyróżnienie bardzo dziękuję autorce bloga: http://neszamka.blogspot.com/

I jedziemy z koksem (pytaniami)!!!


1.Gdybyś miała porównać swoje życie do jednej z bajek-jaka to by była?

Moje życie nie jest bajką i nigdy nie było. Ale chyba jeśli już muszę to może do Tomcia Paluszka? Też mam grube paluszki! :)

2.Jaką postać z "Kubusia Puchatka"najbardziej lubisz i dlaczego?

Kubusie, mamy podobną miło zaokrągloną figurę.

3.Najpiękniejsze słowa jakie było ci dane usłyszeć?

Jesteś zawzięta w swoich postanowieniach.

4.Najtrudniejsze słowa jakie wypowiedziałaś?

Nie kocham Cię już.

5.Za co siebie lubisz,szanujesz i podziwiasz?

Za wytrwałość, zaangażowanie w to co robię i za to, że mam pasje w życiu!

6.Najbardziej ekstremalne doznanie smakowe?

Kawa z solą.

7.Mówi się że oczy są zwierciadłem duszy-jak myślisz co i kogo można by bylo zobaczy gdyby zaglądnąć w Twoje?

Zdrową szczupłą laskę, pewną siebie i bez kompleksów na pkt swojego tyłka

8.Czy wybaczyć to znaczy zapomnieć?

NIE!

9.Czym dla Ciebie jest samotność?

Codziennością.

10.Podziwiać wschód czy zachód słońca?

Obecnie zachód.
11.co sądzisz o blogu/autorce tych jakże "ambitnych"pytań(przepraszam nie miałam co wymyślić już-odpowiedź nie wymagana ^^)

Bardzo kreatywna, mnie pierwszy raz urzekła pudełkiem oklejonym tapetą! :)



A teraz moje pytania:

1. Gotowanie jest dla mnie ....?
2. Moje ulubione połączenie smaków?
3. Zaczęłam prowadzić bloga ponieważ ....?
4. Mój pierwszy wpis na blogu dotyczył .....?
5. Za 5 minut mają przyjść goście, jaką potrawę podasz na szybko?
6. Facet  w kuchni to ..... ?
7. Moją żelazną zasadą jest?
8. Za 3 lata będę?
9. Danie moich marzeń?
10. Nie ugotuję nigdy?
11. Jakie danie ugotujesz mając 20 zł w portfelu?

Nominuję:

Darie - http://my-reality-dietetycznie.blogspot.com/ (uwielbiam ją na FB podglądać)
Frambuese - http://frambuesa4.blogspot.com/ (ten wspaniały koktail jeszcze siedzi mi w pamięci)
Jarkę - http://krolik-z-plasteliny.blogspot.com/ (Moja Ci ONA! Człowiek wielu talentów!)
Margaretkę - http://przepisownik.blogspot.com (Podglądam ją od samego początku)
Tomek gotuję - http://tomekgotuje.blogspot.com (Facet w kuchni wyczynia cuda, jestem mega fanką jego bloga, piękne zdjęcia i pomysłowe propozycje)
Kuchenne szaleństwa -http://www.kuchenneszalenstwa.pl/ Obserwuję dziewczynę od niedawna, ma pięknego bloga, a zdjęcia zapierają dech  w piersiach!
Luka Li - http://szalonapatelnia.blogspot.com/ - Za cudowne i proste przepisy i super avka z gryzoniem (<3)
Katarzyna Gotuje - http://katarzynagotuje.blogspot.com/ Za wózetkę, na którą bym się rzuciła!


Tymczasowo to tyle :)

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominacje ,zazwczyczaj się w to nie bawie ale z Twojej postanowiłam skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Bardzo mi miło:) dziękuję za takie miłe słowa:)Robiłam już ten tag więc zrobię w nim update:))

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Orciu,
    nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że wróciłaś! Natknęłam się na Twojego bloga na samym początku jego działalności i regularnie podglądałam.. Przyznam, że również w ostatnich miesiącach zdarzyło mi się na niego wchodzić, zastanawiając się, co u Ciebie. Byłam ciekawa, czy wytrwałaś w diecie i jak Ci idzie.
    Kiedy się na Twojego bloga natknęłam po raz pierwszy sama byłam w trakcie walki o lepszą sylwetkę. Udało mi się- dzisiaj, o 25 kilo lżejsza i z BMI 20 nadal prowadzę zdrowy tryb życia i póki co- po raz pierwszy w życiu dzielnie opieram się efektowi jojo.
    Przed Tobą długa droga, ale na prawdę w Ciebie wierzę i wiem, że Ci się uda. W sumie skąd ta wiara.. ciężko powiedzieć, po prostu mam jakieś dobre przeczucie :)
    Życzę Ci dużo wytrwałości i dążenia do celu z uśmiechem! A ja- obiecuję zaglądać, wspierać i podkradać przepisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopciuszku, baaardzo dziękuję Ci za ten wpis. Właśnie mnie zmotywowałaś na kolejny tydzień do ciężkiej pracy! :)

    Właśnie dzięki takim osobą jak Ty wiem, że mam wsparcie. Jak nie w domu, to w sieci. Uda się czy się nie uda - nie ma znaczenia, grunt aby odżywiała się tak jak trzeba i nabrała dobrych nawyków żywieniowych. Jeśli się uda super, jak nie to mam nadzieje, że wyniki morfologi przynajmniej będą lepsze! :)

    Jeszcze raz dziękuję i wpadaj jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i mój avatarek dziękujemy za wyróżnienie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za nominację;)
    na pewno jak będę mieć więcej czasu odp. na pytania

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)