Podsumowanie dnia oraz biedronkowe zakupy

Dzień do dietetycznych nie należy, a to dlatego, że mam zawaloną noc. Cały czas chodzę coś i podgryzam szczególnie słodycze, którym zawsze potrafię oprzeć. Udowodniło mi to, jak ważny jest dla mnie regularny i porządny sen.

Byłam na tym maratonie filmowym w Warszawskim multikinie. Było ekstra, pomimo że zarówno Piękne Istoty jak i Intruz to słabe filmy. Atmosfera świetna, zdarzył się mały incydent w postaci wyprowadzania grupy bardzo pijanych nastolatków z sali, a tak to spokojnie i fajnie.

Co do moich planów dalszych: Grimms manga przeczytana, jest świetna! Zakochałam się w tekstach. "- Aby stać się prawdziwym wilkiem musisz zjeść dziewicę synku. - Dobra Tatku! Załatwione! Ale co to jest dziewica?" albo "Męski uścisk! Nie ważne, że jestem samicą!" No pełna humoru i pięknych ilustracji manga.

Muszę się pochwalić jeszcze kubeczkami, które dorwałam w biedronce po 2,99. Ślicznościowe!



--------------------

Fajne? 

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Kubek słodziakowy :) Szkoda, że u mnie takich nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mangi są świetne :D Grimmsów już Ci mówiłam, że nadrobię ;) Kubeczek słodki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)