Szybkie Śniadanie

Wczoraj zadałam sobie pytanie czego oczekuję od szybkiego śniadania.

Wszystkie poniższe odpowiedzi się zgadzają:
- ma być pożywne
- Sycące
- Odżywcze
- Smaczne
- Ładne
- Zdrowe

Idealnym rozwiązaniem jak się okazało jest "Coś na ząb musli w 3 sekundy".
50g ma 190 kcal to sporo, gdy dodamy szklankę mleka to mamy jakieś 280 kcal. Jak na śniadanie - idealnie. Ja próbowałam TROPIKALNYCH. Po wsypaniu do miseczki, miłe zaskoczenie, ponieważ produkt prezentował się świetnie. Kolorowo, zachęcająco, nie był za drobno przygotowany, co jest dużym plusem. W środku same pyszności, suszone banany, ananas, papaja no same pyszne i zdrowe produkty. Po dodaniu mleka miseczkę pochłonęłam błyskawicznie i powiem Wam, że jestem zachwycona! Jeśli szybkie śniadanie to właśnie takie.




Widzę świetne zastosowanie tego produktu we wszelkich pucharkach owocowo jogurtowych! Mniam!




Orcia Kochanowska

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Szybko pożywnie, smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 280kcal na śniadanie ma być 'idealnie'? Chyba jak na głodówkę... :P

    Skład tego musli nawet nie taki zły, ale i tak wolę pozostać przy swojej ulubionej granoli i musli domowych... bo jak by nie było, to zdrowsze (i bardziej ekonomiczne) ;PP

    Pozdrawiam!
    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na głodówkę, na racjonalne żywienie popatrz:

      Śniadanie I - około 300 kcal
      Śniadanie II - około 250 kcal
      Obiad - 400 -450 kcal
      Podwieczorek 250 kcal
      Kolacja około 200 kcal

      Dzienne: 1400 -1450 kcal - żadna głodówka, tylko racjonalne żywienie w rozsądnych proporcjach. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A według mnie... nadal uważam, że najwięcej kalorii przyswajanych na dzień powinno się jednak znaleźć w porcji śniadaniowej... no ale... ;]

      Usuń
  3. Kupiec ma bardzo dobre mussli! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to dużo za malo na śniadanie. 1 posiłek dnia powinien byc duży, sycący i dający energię, a nie... ledwie 300 kalorii. Ja zwykle jem dwa razy tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie i nie zjadłabym 600 kcal na śniadanie. Różne są preferencje smakowe. Pamiętaj gdy korzystałam z jadłospisu od dietetyczki, moje I śniadanie nie przekraczało nigdy 250 kcal. To jest dla mnie okey, tego mam zamiar się trzymać. Wszystko zapewne zależy od trybu życia oraz regularności posiłków.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)