Udziec z kurczaka nadziany smakowitościami

Składniki:

Kasza gryczana od Kupca - najlepsza w smaku wg mnie.
Jeden flet z uda kurczaka
Łyżka jogurtu greckiego
Przyprawy - ja użyłam te od Skworcu.pl - idealnie pasowały i smakowały
łyżeczka oleju

Wykonanie:

Gotujemy kaszę gryczaną wg przepisu producenta. Dodajemy do niej jogurt i ja dałam całkiem sporo pomidorów z czarnuszką i czosnkiem niedźwiedzim - idealnie pasuje do tej potrawy, daje przełamanie dla kwaskowatego smaku jogurtu. Aromat czosnku niedźwiedziego wspaniale podkreśla smak kurczaka.
Mieszamy wszystko razem i  wkładamy łyżką na filet. Rolujemy tak, aby cały farsz znajdował się w środku. Wszystko obwiązujemy nicią spożywczą. Po wierzchu posypałam obficie przyprawą Kurczak Ziołowy od Skworcu.pl. Zasmażam na łyżce oleju, tak aby zrumieniła się skórka i wstawiam do pieca na 40 minut w temperaturę 170 stopni.

Smakowało niesamowicie, porcja dla mnie była zdecydowanie za duża. Zjadłam z bratem na pół. Tzn nie miałam wyboru sam mi ją zabrał ;)

















Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. "Flety" z ud kurczaka są najlepsze :D:D:D ;))
    Ale swoją drogą serio pyszniaśnie wygląda, chociaż przyznam się, że ostatnio nie jadam mięsa... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie przyprawy.
    Dzisiaj udało mi się kupić kilka nowych do mojej kolekcji w tym sól ziołową i szafran :) A Twój udziec wygląda przepysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)