Szybkie śniadanie - owocowo.

Wiecie, doszłam do wniosku, że znów źle jem i za mało się ruszam. Czas wziąć się w garść.

Dzisiejsze śniadanie:

1,5 łyżki błonnika w pałeczkach
jogurt naturalny
parę truskawek
Podpłomyk o smaku brzoskwiniowym od Kupca



Wszystko cudownie razem smakowało! Podpłomyki nie są zbyt słodkie co w moim wypadku jest wielkim plusem. Mają niewiele kcal, a sycą.

Problem pojawił się w innym zakresie, mój obiektyw do lustrzanki jest w 2 częściach. Co oznacza, że przez najbliższe miesiące będzie bez ładnych zdjęć. Będą takie z telefonu. Bardzo nad tym ubolewam ale obecnie nie stać mnie na zakup nowego. To dla mnie za duży wydatek. 

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. zazdroszczę Ci silnej woli :) ale jednocześnie kibicuję, kochana :*****
    zawsze jak wchodzę do Ciebie, to myślę sobie, że musisz być niezwykłą babką, że postanowiłaś i konsekwentnie do przodu :)
    będę trzymać kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą konsekwencją u mnie baaaardzo różnie bywa! Ale grunt to się nie cofać w postanowieniach.

      Usuń
  2. Każdy ma czasem kryzys i trochę odpuszcza... wiem po sobie :P
    ale nie ma co się użalać, tylko brać się do roboty!
    A takie małe "wakacje" dobrze robią, bo mamy więcej siły do działania... :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tak. Generalnie troszkę szkoda, że w boczki idą te kryzysy! :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)