Dziennik wg dr. Hymana #1

No dobrze, pierwszy dzień z doktorem Hymanem. Jestem po śniadaniu nawet dobre było.

Ale o tym nie teraz. W swojej publikacji autor prosi nas o założenie dziennika i prowadzenie go regularnie. Co czynię. Na wstępie mam odpowiedzieć na kilka pytań. To do dzieła!

Usuwanie przeszkód psychicznych.

1. Jakie 3 podstawowe sprawy z Mojego życia odciągają mnie od zdrowie i schudnięcia?

  1. Praca. Zawsze jest na pierwszym miejscu jeśli chodzi o czas. Następnie mam napady głodu. 
  2. Kompulsywne obiadanie się. Jak mi jest źle, to przyjaciel - jedzenie. Zawsze pomoże :/ To bardzo niedobrze. 
  3. Stres, w nawiązaniu do pkt 2 - katastrofa murowana. 
2. Jakie trzy podstawowe emocje lub nawyki psychiczne odciągają mnie od zdrowia i schudnięcia?
  1. Poczucie niskiej wartości.
  2. Depresja - chyba w jakimś stopniu, w końcu będę musiała iść do lekarza z tym, przygnębienie. 
  3. Brak sensu w jutrze.
3. Toksyczne związki: Alleuja! BRAK! Bardzo mnie to cieszy! <3

4. Jak zmieniłoby się moje życie bez powyższych przeszkód. 

Osiągnęłabym stan nirwany? Nie wierze w życie bezstresowe, zawsze coś będzie. Zawsze będę się czymś stresowała, będę miała przykre doświadczenia. Tak jest ułożone życie.

5. Czy jestem zbyt zajęta aby zmienić swoje życie i nawyki? 

Nie, broń Boże! Ale nie wiem jak. ;)

6. Jakie zachowania i nawyki wybrałabym dla siebie, aby czerpać pozytywną energię i chęci na zdrowe i radosne życie.

O rany, na to pytanie nie umiem odpowiedzieć. Jakbym wiedziała jakie one są, to bym je wprowadziła w życie. Ale nie wiem!

7. Co mnie motywuje w życiu? Co sprawia, że chce mi się rano wstać.

To 2 odmienne sprawy. Motywuje mnie sukces. A co sprawia, że chce mi się wstać rano. Nic. Wstaje przez rozsądek. Coraz mniej go mam. Widzę, że jest w tym problem. I chyba potrzebuję porady specjalisty.

8. W jaki sposób otyłość przeszkadza mi w osiągnięciu moich celów życiowych. 

Żaden, nie powiązuje jakoś szczęścia z moją figurą. 

9. Czy przystąpienie do programu pozwoli skutecznie realizować moje cele życiowe?

Chyba nie? Tak jak pisałam nie jest to związane z moją figurą w żaden sposób! ;)


Moje cele zdrowotne

1. Jakie dolegliwości fizyczne chcę wyleczyć? 

Otyłość, a chcę to osiągnąć w zdrowy sposób.

2. Jaki ma stosunek do jedzenia i jak chce się odżywiać.

Mam niezdrowy stosunek do jedzenia. Zbytnio koncentruję na nim uwagę. Chcę jeść by żyć, a nie żyć by jeść.

3. Aktywność ruchowa: Obecna. Jestem na tym etapie, że nieregularnie ale coś tam robię. 

4. Sen. Bardzo ważny! Ale mam problemy z zasypianiem. :/

5. Z wagą czuję się ok. Z obwodami już nie! Głupie są, chce mniejsze. Chcę płaski brzuszek i pupkę jak orzeszek! :D

No dobra, a teraz ja się pytam - po co ja to miałam napisać w moim dzienniku? Nie wiem, ale może odpowiedź poznam po jakimś czasie. 


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to troszkę dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie obecnie też, ale zobaczymy. ;) Nie chcę się na samym początku zniechęcać, aczkolwiek już oszukuję co do menu.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)