Orcia czyta? TAK, czyta!

Jak wiecie Orcia to nie tylko gotowanie, bieganie, odchudzanie. Uwielbiam również czytać to jest moja życiowa pasja. Dlatego za blogerami książkowymi postanowiłam pochwalić się moim stosikiem, na najbliższe dni. Część już przeczytałam. Jedną czytam. Resztę niebawem przeczytam.


Jak widać gustuje w zróżnicowanej literaturze, ale rzadko sięgam po coś cięższego. Przede wszystkim literatura kobieca, młodzieżowa, paranormalne, dystopie, fantastyka, poradniki i romanse. W sumie tak wygląda moja biblioteczka. 

W skład stosiku wchodzą:
  • Piąta Fala - Rick Yancey, od wydawnictwa Otwarte na potrzeby portalu upadli.pl (Właśnie czytam jestem na 50 stronie i baaardzo mi się podoba!)
  • Pragnienie wyzwolone - Larissa Jone, od wydawnictwa Papierowy Księżyc na potrzeby portalu upadli.pl (przeczytane, fajne aczkolwiek lekko przewidywalne)
  • Bogowie i Wojownicy - Michelle Paver od wydawnictwa Uroboros, na potrzeby portalu upadli.pl (przeczytane, recenzję możecie przeczytać tutaj: Recenzja)
  • Kroniki Ciemności - Agnieszka Michalak (do przeczytania)
  • Król kruków - Maggie Stiefvater od wydawnictwa Uroboros, na potrzeby portalu upadli.pl (do przeczytania)
  • Drugi grób po lewej - Dyranda Jones -  od wydawnictwa Papierowy Księżyc na potrzeby portalu upadli.pl  (przeczytane, fajne ale pierwsza część podobała mi się na tamte czasy bardziej, chyba lekko zmienia mi się gust literacki)
  • Cień i Kość - LEIGH BARDUGO, od wydawnictwa Papierowy Księżyc (do przeczytania)
  • Zombie Survival - wczoraj przyszło od wyd. Znak i już przeczytane! Lubię zombie, a ta książka w bardzo ciekawy sposób pokazuję nam jak przeżyć ich potencjalny atak! :D
  • Paryska Dieta - nagroda w konkursie. Nie mam zamiaru jej stosować. Chwilowo po chorobie nie chce mi się być na diecie. Natomiast trzeba pokłonić się przed wydawnictwem Rebis ponieważ baaardzo fajnie wydali książkę, w sumie jest bardzo zajmująca. Nawet nie stosując tej diety w pozycji znajdziemy wiele ciekawych porad dotyczących odchudzania, przypraw, ziół. Polecam. 
  • Uczta dla Wron, Taniec ze smokami - Mistrz Martin. Czyli zaczynam tam gdzie skończyłam, aczkolwiek powie, że czuję się rozczarowana Ucztą dla Wron, bo nie ma mojego ulubionego bohatera! Głośno nie powiem, który to, bo mistrz postanowi go zabić i będzie draka.... 

Na koniec:
  • 4 baaaardzo lekkie i szybkie romansidła od harlequina
A Ty co aktualnie czytasz i czy jest to warte polecenia? 

Uciekam robić knedle! ;)

Baaaju!







Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Orciu bardzo lubię Twojego bloga,bez względu o jakiej tematyce piszesz zawsze miło mi się czyta Twoje posty,pokaźny ten Twój stosik książkowy,eh a ja też mam kupkę książkową do przeczytania w zaległości,muszę się zmotywować za Twoim przykładem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze Znaku mogę Ci polecić ,,Zamień chemię na jedzenie" ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)