Zielono mi! Makaron z brokułami

Cicho coś ostatnio u mnie. Laptop spalony, aparat popsuty, choroba dalej doskwiera. Same nieszczęścia, ale dobry bloger się nie łamie! Dobry bloger robi zdjęcia "kalkulatorem" i pisze! :)


Chcę Wam dziś przedstawić po raz kolejny mega szybki i pyszny obiad. Jeden z moich ulubionych. ;)

Makaron z brokułami, przepis znajdziecie tutaj:


Tym razem użyłam makaronu, który otrzymałam od firmy Kupiec. Jego mega plusem jest to, że jest w 100% z mąki durum. To baaardzo dobrze dla naszej figury. Pamiętajcie, że makaron w rozsądnych ilościach nie jest złem! ;)



Po więcej informacji na temat makaronu zaprasza  tutaj: www.odmakaroniarzy.pl


Moje danie kryzysowe! Smaczne, zdrowe i nie bardzo tuczące. 


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)