Uwolnić Orcie.

Drodzy czytelnicy,

Wiem, że wybitnie mnie mało na blogu, ale na szybko tylko wstawiam aktualizację poczynań, a raczej ich braku.

Dieta? Do dupy. Odkąd zachorowałam na płuca wyszło parę dodatkowych dolegliwości, przez co nie mogę biegać. Sam sposób żywienia się? Okropny! Na diecie cukrowej jestem. Wciągam wszystko co słodkie. To źle, efekty natychmiast widać na wadze. Jestem cięższa o 10 kg. Spokojnie rozprawię się z nimi już po świętach. Chwilowo nie ma sensu robić podejścia do zmiany nawyków żywieniowych, gdyż słodycze wylewają się z kuchni. 

Pomyślałam, że skoro słabo poszło mi ostatnio. To może warto skorzystać z diet online? Ktoś z Was kupował taką? Nie mam na myśli cateringu dietetycznego, tylko dietetyka.

Mam zamiar zrobić rekonesans w sieci, sprawdzić gdzie mamy tanio, gdzie dobrze, co otrzymujemy w pakiecie. Podzielę się z Wami wnioskami.

Pod lupę idą:



Miejsca są zupełnie przypadkowe, wujaszek google mi je podpowiedział. Jeśli znacie jakieś, które warto sprawdzić, to koniecznie dajcie znać w komentarzu!


P.S. Byłam na targach w Krakowie. Miałam zrobić obszerną relację, ale oczywiście nie ma kiedy! Dlatego wrzucam swoje ulubione zdjęcie! :)

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Orciu fajnie Cię poczytać,no niestety przedświąteczny czas i okres Świąt to najmniej korzystny moment na wstrzemięźliwość zwłaszcza od słodyczy i przy chorobie,życzę Ci jednak by zbliżający się czas przyniósł dużo zdrowia i słodkich bezkalorycznych chwil dzięki wyjątkowym momentom w życiu.Co do kupowania diety to jakoś osobiście nie jestem do nich przekonana,uważam,że każdy zna swój organizm najlepiej i jak włączy rozsądek związany z tym,że nie przechodzi się na dietę,a zmienia się całkiem swoje żywieniowe nawyki to samemu da się świetnie każdego dnia tworzyć zdrowy i wartościowy jadłospis,a teraz wiedza o zdrowym żywieniu i mądrym odchudzaniu jest tak powszechna,że może nie warto wydawać pieniędzy na to, co jest się w stanie samemu zrobić.Ale to zależy jakie kto ma podejście.Wybieraj dla siebie to,co wydaje Ci się najlepsze.Najlepszego Ci życzę.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)