Palcem po zapowiedziach wydawniczych.

Dwie pozycje must have - jednej jestem pozytywnie ciekawa, a druga może być chałą. Fannie Flagg to autorka Smażonych Zielonych Pomidorów, kocham film i książkę, jak dowiedziałam się o Babskiej Stacji, to podskoczyłam z radości. Drugą pozycją jest ,,Splątany warkocz Bereniki" autorstwa Anny Gruszki, proponowana czytelnikowi jako polski Grey... No cóż, chyba lepiej nie. Bardzo lubię literaturę erotyczną, ale tylko gdy prezentuje dobry poziom. Miałam okazję czytać fragment książki i jestem lekko zaciekawiona, ale też widzę, że język jakim operuje autorka nie jest nazbyt wyszukany. Nie można tego zawalić na kark tłumacza. Książce dam szansę i kupię na bank, będę jednak srogim czytelnikiem. 



Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Czytałam "Smażone ..." bardzo mi się podobały, chętnie sięgnę po najnowsza powieść autorki, będę się za nią rozglądała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melania a jak Ci się podobała postać Evelyn? :-) Ja się z nią trochę identyfikuję.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)