Wygodna dieta

Muszę się pochwalić moim ostatnim odkryciem- dietowym oczywiście.
Przeznaczonym raczej dla osób z nieco zasobniejszym portfelem, ale jednak coś re-we-la-cyj-ne-go!
Wygodnadieta.pl - czyli katering dietetyczny. Polega to na tomy, że ustalamy jaką dietę chcemy 1000, 1200, 1500 kcal i codziennie rano dostajemy jedzenie na cały dzień.

Cytując za stroną internetową:

Co dostajesz?
danie
  • 5 dietetycznych posiłków w codziennej dostawie
  • - nowoczesny system pakowania gwarantujący świeżość i higienę
  • - opakowania przystosowanie do podgrzewania w mikrofalówce
  • - stały dostęp do naszych dietetyków
  • - dietę ułożoną przez wykwalifikowanych dietetyków
  • wygodną dostawę wprost do Twoich drzwi
  • - elastyczność przy wyborze terminów dostawy
  • smaczne dania przygotowane przez profesjonalny zespół kucharzy
  • - bezpieczeństwo spożywanej żywności dzięki kuchni wyspecjalizowanej w przygotowywaniu diet


I zgadza się wszystko! Jest naprawdę SMACZNIE! A nawet bardziej, powiedziałabym, że pysznie!
Pamiętam - gdy pracowałam jeszcze jako młody administrator nieruchomości, to u nas w biurze był wielki bum na Wygodną Dietę, ale gdzie o czym mówić, kasy było ciągle mało.

Przed wygodną dietą spróbowałam innego dostawcy i potrawy były bardzo nijakie, ciągle jarmuż i komosa. Po 2 tygodniach miałam dość, serio... Nieco zniechęcona postanowiłam spróbować jeszcze Wygodnej Diety i to było to!
Dziś dostałam 5 zestaw, za 2 dni kończy mi się zamówienie i wiem, że jak tylko będę mogła pozwolić sobie finansowo to na bank do nich wrócę.

Wszystkie potrawy są naprawdę smaczne, na podwieczorek zawsze jest coś słodkiego, na obiad porcja mięska, dużo surówek etc... Jemy co 3 godziny. Bałam się jakości i smaku wędlin dodawanych do zestawów. Wiadomo, każdy ma inny gust, ale jest znakomicie. Da się!

Cena jednego zestawu to około 56 zł (ja mam dość sporo kcal dziennie), zamówienia można robić na kilka dni i na cały mc - wtedy jest taniej.  Tutaj możecie podejrzeć przykładowe menu: http://www.wygodnadieta.pl/menu_odchudzanie



Wraz z pierwszym zestawem dostajemy folder z przydatnymi informacjami, czasem bardzo oczywistymi, czasem mniej, ale i tak fajnie poczytać. Dostawę ustawiamy sobie na taką godzinę jak nam odpowiada. Ja mam między 8, a 9. 

Reasumując pokochałam Wygodną Dietę. Trochę kasy ciągnie, ale będę ich wierną klientką - jak tylko będę mogła sobie na to pozwolić.

Po więcej szczegółów zapraszam tutaj -> http://www.wygodnadieta.pl/


Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)