Ja






Zastanawialiście kim dla siebie jesteście?
Brzmi jak gadka motywacyjna, wiem. Jednak to tylko moje przemyślenia, którymi staram się dzielić w ramach walki z depresją.

Macie czasami tak, że w głowie Wam huczy "jesteś beznadziejna", "gruba", "brzydka", "to nie ma sensu", "po co to wszystko", "daj sobie spokój", "poddaj się"? To głos Waszego JA,

Ja to taki mały stworek, dogryzacz, który ciągle Cię krytykuje. Zawsze chce od Ciebie czegoś, na co Ty nie masz ochoty. Albo wręcz odwrotnie! Wiesz, że chciałabyś coś zrobić, ale Ja Ci nie pozwala.
Skubany jest z Tobą całe życie. Wie gdzie uderzyć aby było skutecznie. Co zrobić, aby zabolało, albo zadziałało tak jak JA chce. Demotywujące, nie uważasz?

Co zrobić z JA? Przecież jesteśmy skazani na siebie przez całe życie. Prawdziwe "i że Cię nie opuszczę aż do śmierci". Ja tej przysięgi nie zdradzi. Może warto zatem popracować nad związkiem z JA?

Zadbać, aby oswoić potwora. Może okaże się całkiem do wytrzymania? :)
Jestem gruba, zupełnie jak JA. - Wspólna cecha.
Przeszłam ciężkie chwile w życiu, razem z JA. Mamy te same doświadczenia.
Zawsze jesteśmy razem. W fajnych i dobrych chwilach.

Zobacz jak dużo macie wspólnego? Nie jesteś bezbronna w stosunku gdy Ja zaczyna Cię krytykować. Gdy JA śpi, przemyśl co jest w Tobie fajnego i zapamiętaj to. A może gdzieś sobie zapisz? :)
Gdy zacznie swoje wywody na Twój temat, masz w ręku listę argumentów, że bzdury gada.

Im dłużej będziesz pracowała nad swoim Ja, tym lepsze efekty osiągniesz. Będziesz potrafiła powiedzieć JA jestem piękna.
Ja jestem mądra.
Ja jestem fajna.
Ja jestem wartościowym człowiekiem.

Ja to bardzo ważna osoba w Twoim życiu. Zadbaj o Wasze relacje, a z czasem zacznie odpłacać miłością. Nie tylko Tobie, ale również Twoim bliskim.

Zacznij wierzyć w siebie i swoje możliwości. W to, że jesteś piękna, mądra i w to, że możesz być najwspanialszym człowiekiem na świecie dla siebie samej. Uszy do góry i zacznij kochać siebie.






Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)