Jedna zupa, dwie historie. KONKURS




"Mamo od dziś jestem wegetarianką!"
"Kochanie ta zupa jest bez mięsa?!"

Znajome? Przyznajcie się, rodzinie ciężko dogodzić?! Mojej bardzo. Każdy z nas ma swój smak, lubi różne potrawy. I jak tutaj zrobić, aby wszystkim dogodzić i się nie narobić? Masz swój pomysł?
To super, jeśli się nim podzielisz możesz zgarnąć świetne nagrody!


Zadanie jest banalnie proste!

Bazując na produktach Proste Historie, przygotuj dwie odsłony jednej zupy - eksperymentuj z dodatkami i przyprawami! Stwórz dwa przepisy, którymi się z nami podzielisz. Zamieść zdjęcia zup i przepisy w aplikacji. Opowiedz, dla kogo przygotowałaś/eś zupy.

Aplikacje znajdziecie tutaj:
http://bit.ly/1N976qS

Sponsorem konkursu jest firma Russell Hobbs, a organizatorem marka PROSTE HISTORIE, firmy IGLOTEX. 


Parę porad i trików ode mnie, a co! Mam nadzieje, że któryś z moich czytelników wygra!
- wędzony boczek, to idealny produkt do zrobienia chipsów, które pokochają mężczyźni.
- świeża umyta i osuszona bazylia, usmażona w tłuszczu nabiera mocniejszego smaku i pięknie dekoruje zupy krem.
- Prażone migdały, orzechy i ziarna np. słonecznika, pokochają kobiety dbające o zdrowie. Nie przesadzajmy z nimi, są kaloryczne, ale bardzo wartościowe.
- Niektóre zupy krem możemy po wierzchu maznąć odrobiną śmietanki i miodu z dodatkiem płatków chilli. 

Bardzo żałuję, że sama nie mogę brać udziału w konkursie, gdyż moja głowa dudni od pomysłów! ;) I to jakich pysznych! Oczywiście nie zapomnicie później pysznej zupki zjeść! :)


Moja propozycja jest mega prosta. Dla kobiet dbających o linię. Z ziołami, które ułatwiają trawienie i przyśpieszają przemianę materii. :)

Pamiętajcie swoje zgłoszenia możecie dać tutaj: http://bit.ly/1N976qS

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)