Śniadanie ze strażnikiem diety

Chcę Wam kogoś dziś przedstawić, to Stefan - strażnik mojej diety. Pilnuję abym jadła zdrowo, nie zapominała o śniadaniach i jadła je w sensownych porcjach. Dziś jego pierwsze zadanie, przygotować wraz ze mną szybkie śniadanie i koniecznie pożywne.



Stefan podał mi: 2 duże łyżki twarogu naturalnego, pomidorka i jajko sadzone na odrobinie masła. No i oczywiście szklankę soku pomarańczowego.

Zobaczcie jakie ma parcie na szkło! Stwierdził, że to jego śniadanie i musi być na fotce!

Kcal: 250
Czas przygotowania: 5 minut

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. jaki fajny ten Stefan, pozdrowienia dla niego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda, dziękuję. Przekaże przy obiedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stefan pozytywnie mnie rozbraja :D
    Ale zdrowe śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stefan odwalil kawal dobrej roboty!
    sniadanie zdrowe i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam prawie takie samo! Zmieniłam tylko twarożek na ogóreczka a sałate na 1 duża pieczarkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jareczko na surowo pieczarkę jadłaś?

      Usuń
    2. Siiiii... z szczyptą soli :D Pychotka!

      Usuń
  6. ja pięknie, zdrowo i kolorowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne i różnorodne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Moja dieta w tym tygodniu legła w gruzach, ale blog dodaję do ulubionych, bd mnie motywował do dalszej walki ze zbędnymi kilogramami ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)