Placki z łososiem

Z serii prawie wyszło. Zachciało mi się naśladować przepisy z tv. Zrobiłam placki ziemniaczane z łososiem. Wyglądało świetnie, ale smak fatalny.

Wydaje mi się, że gdzieś popełniałam błąd. Chyba za dużo mąki, za mało soli. Chciałam to ratować sosami, nic z tego. Padło i nie chciało działo. Bleee.

Jaką była Wasza ostatnia katastrofa kulinarna?

Orcia

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Każdemu z nas co jakiś czas zdarza się taka klapa :) Mogę polecić mój przepis na kotleciki z łososia, zapewniam, że już nie raz wypróbowany :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda w porządku, szkoda, że smak nie taki jak trzeba. Ja taką jedną co pamiętam to kupiłam sobie rybę mrożoną i nikt mi nie powiedział, że ona jest z łuskami i muszę ja obrać. Upiekłam sobie a potem zamiast delektować się smakiem to zajmowałam się obieraniem jej z łusek... ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga było skórę po prostu zostawić. :) skrobanie ryby to koszmar.

      Usuń
  3. Ja chciałam robić Biedronkę na bazie Kopca Kreta, ale ani mi ciasto nie wyrosło,ani czerwone nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. ... a wygladaja tak smakowicie!!!
    ostatnia katastrofa? ostatnio wszystko, bo zrezygnowalam z soli. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz ślad po sobie. A jeszcze fajniej jak dodasz do obserwowanych. :)